Jak už to tak bývá, občas je potřeba některý z projektů ukončit. Důvody k ukončení projektů mohou být různé. Podívejme se tedy, které projekty byli ukončeny a z jakých důvodů. Když už to tu bude hezky černé na bílém, možná se z toho někdo poučí, než se pustí do mamutích projektů v jedné osobě.
MCHELL
(Minecraft 1.11.2)
Provozováno: 2016 – 2018.
Původní doména: mchell.cz
Důvody k ukončení tohoto survival serveru byly následující:
- Nedostatek hráčů a tím i minimální vytížení serveru.
- Špatně navržené a provedené úpravy.
- VIP zdarma pro hráče s odehraným určitým časem, nebo za stavby.
- Nulová návratnost investice – hosting, doména, energie a spousty času na naučení a nastavení serveru.
FOnline Reloaded CZ
(Jediný a poslední známý Reloaded s enginem 412).
Provozováno: 2018 – 2019.
Původní doména: fonline.cz
Důvody k pozastavení tohoto mamutího projektu jsou zde:
- Ztráta chuti do překladu takového množství textů v jedné osobě. Dohromady bylo přeloženo něco málo přes 50% textů a na zbytek nemám sílu.
- Neochota komunity zapojit se do dalšího překládání. V prvních týdnech provozu byl zájem komunity velký, každý den někdo přispěl několika překlady. Téměř po roce provozu je ale zájem i návštěvnost na nule.
- Krysa v AT – Vytvořil si vlastní server (s veřejnou IP nic těžkého), nasliboval hráčům hory doly a přetáhl je k sobě. Pochopitelně splnil jen minimum toho, co slíbil a nechal za sebe pracovat druhé. Práce dotyčných však vypadá velmi uboze. To, co předváděli s mapami, by zvládlo pětileté dítě v mnohem kratším čase. Pochopitelně byl díky jeho přístupu tento projekt předem odsouzen k zániku – a tak se také stalo.
- Po téměř roce provozu klesla návštěvnost serveru na dva hráče (na začátku šlo o 50 – 60 hráčů a přes 500 registrací, přičemž každá registrace znamená jednu postavu).
- Nulová návratnost investice – hosting, doména, energie a též čas.
Nejnovější komentáře